RIU Hotels & Resorts

Op de beste bestemmingen in de wereld

RIU Hotels & Resorts streeft ernaar om klanten te laten genieten van een onvergetelijke ervaring, en dat al meer dan 60 jaar. De hotelketen heeft al meer dan 100 hotels gebouwd op de beste bestemmingen wereldwijd. RIU heeft als doel om gasten zich goed te laten voelen en genieten van een verblijf met alle voorzieningen die ze aanbieden. Laat ook jouw klanten genieten van een vakantie met familie of vrienden en laat ze hun eigen unieke ervaring beleven!

Accommodaties, Zakenreizen
Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn
afbeelding van TravEcademy

TravEcademy

1 week geleden

Win een reis rond de wereld met RIU!

RIU Hotels & Resorts viert het bereiken van twee miljoen volgers op zijn officiële Facebookpagina 10 jaar na het openen van zijn profiel in 2009. Sindsdien is de aanwezigheid van de hotelier binnen dit bekende netwerk exponentieel gegroeid. Om dit te vieren kun je een reis rond de wereld met 5 verblijven van elk 5 dagen winnen op de 4 continenten waar RIU actief is! Doe jij ook mee?

RIU brengt dit nieuws met veel plezier, omdat het een beloning is voor de dagelijkse inzet om directe communicatie te onderhouden met volgers en loyale klanten. RIU Hotels & Resorts gebruikt dit platform om nieuws en aanbiedingen onder de aandacht te brengen en exclusieve informatie over zijn hotels te delen.

WINNEN
Om deze 2.000.000 fans op Facebook te vieren schrijft het bedrijf een wedstrijd uit om trouwe fans te belonen met de kans op een reis rond de wereld met 5 verblijven van elk 5 dagen in een aantal hotels op de 4 continenten waar RIU actief is: New York, Cancun, de Canarische Eilanden, Zanzibar en de Malediven.

Wat moet je doen:

  1. Upload een foto van jouw reis
  2. Personaliseer het met de grappige stickers en kaders van RIU 

Klik hier om deel te nemen.

Social media
Het hotelbedrijf onderhoudt ook rechtstreeks contact met klanten en volgers op andere sociale netwerken, zoals Instagram (@RiuHotels, waar het 200.000 volgers heeft), Twitter (@RiuHoteles, met meer dan 175.000 volgers, @RiuPlazaHotels, de stedelijke hotellijn van RIU met bijna 3.000 volgers en de Duitse versie @RIUHotels_DE met meer dan 1.300 volgers), een YouTube-kanaal met meer dan 10.000 abonnees en Pinterest, met bijna 15.500 volgers. Daarnaast onderhoudt het ook een eigen blog, waar naast het melden van al het nieuws over hun hotels ook praktisch advies gegeven wordt over hun bestemmingen. Sinds afgelopen januari worden daar ook persoonlijke posts van de CEO van de keten, Luis Riu, geplaatst. Het bedrijf heeft ook profielen op de belangrijkste sociale platforms van China, zoals WeChat en Weibo.

Kijk hier voor meer informatie.

#2millRIUfans

Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn