TravEcademy PT

Personal Trainingen voor jou!

Hoe sterk jij je tegen concurrentie? Houd jij je vaardigheden en verkoopskills bij? Graag helpen we je hiermee door middel van deze Ecademy boordevol trainingen op het gebied van verkoop, vaardigheden en management. Van klantgericht chatten tot scoren met een reisvoorstel.
Succes!

Overig
Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn

WELKOM!

Wil jij niet alleen je bestemmings- en productkennis vergroten, maar je ook sterker maken op het gebied van klantgerichtheid, verkoop, communicatie, management en persoonlijke effectiviteit? Maak dan één van de doelgerichte cursussen op TravEcademy PT, dé toeristische personal trainer voor jou! 

Laatste toevoegingen:

Zo doe je dat - baas over je eigen tijd

Hoe hard je ook werkt en hoe goed je ook je best doet, je agenda blijft overvol en je to-do-lijst krijg je maar niet afgewerkt. Soms heb je het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten en te weinig dagen in een week. Gevolg: stress, onrust, lichamelijke klachten, minder productief en(...)
Lees verder

Zo doe je dat - klanten helpen kopen

Hoe help je jouw klanten optimaal bij de keuze voor een bestemming, accommodatie en alles wat er bij een vakantie komt kijken, vooral nu in deze tijd? Wat doe je bijvoorbeeld bij twijfelaars of onduidelijke klanten? Dat leer je in deze TravEcademy PT training, waarin je handvatten krijgt voor(...)
Lees verder

Zo doe je dat - omgaan met klachten

Adem in, adem uit... klagende klanten; je bent ze liever kwijt dan rijk! Hoe ga je ermee om en hoe kun je van een boze klant een tevreden en terugkerende klant maken? Dat leer je in deze TravEcademy PT training, waarin ook de momenteel veel voorkomende, onbegripvolle klanten voorkomen, die(...)
Lees verder

Gebruik soms de ijskasttheorie

Neem klagende klanten serieus
Neem klagende klanten serieus, geef de juiste informatie (want veel klachten ontstaan door onwetendheid) en bedenk dat de meeste klanten wél tevreden zijn. Dat is kort gezegd het advies van Marijke de Jong (Solution Trainingen) voor het omgaan met klagende klanten die dreigen met geweld.(...)
Lees verder