TUI Nederland

TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reisbranche. Zij bieden vakanties aan via hun reismerken TUI, Holland International, Kras, Wedding Unlimited en Extravacanza. TUI is daarnaast ook de naamgever van hun eigen luchtvaartmaatschappij, TUIfly.

Touroperators, Zakenreizen
Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn
afbeelding van TravEcademy

TravEcademy

2 weken geleden

Zomervakantie in Europa

TUI is er klaar voor!

TUI Group zegt klaar te zijn voor een vroege hervatting van reisactiviteiten in Duitsland en Europa. Twee maanden nadat bijna alle bedrijfsonderdelen moesten worden gesloten vanwege het wereldwijde reisverbod, is de groep voorbereid om de operationele activiteiten te hervatten. ‘Voor 2020 zullen we ook de vakantie opnieuw uitvinden.’

TUI’s eerste hotels op Sylt en in Mecklenburg-Vorpommern openen de komende dagen hun deuren voor gasten. Ook staan de hotels van TUI in Europese bestemmingen  klaar om vakantiegangers te verwelkomen. Momenteel wordt in de hotels van de Groep wereldwijd een 10-puntencatalogus voor verhoogde hygiëne- en beschermingsmaatregelen geïmplementeerd, die gasten de grootst mogelijke veiligheid biedt.

Fritz Joussen, CEO TUI Group: ‘De veiligheid en het welzijn van onze gasten en medewerkers over de hele wereld blijven onze topprioriteit. Zomervakantie in Europa kan nu geleidelijk weer mogelijk worden gemaakt – verantwoord en met duidelijke regels. Georganiseerd reizen biedt vooral nu grote voordelen: Met het vertrouwde TUI-merk bieden wij veiligheid, lokale ondersteuning en, in bijzondere situaties, de terugreis naar huis. Samen met de bestemmingen en onze partners hebben we uitgebreide maatregelen ontwikkeld om onze gasten te beschermen. De vraag naar vakanties is nog steeds erg hoog. Mensen willen reizen. Ons geïntegreerd businessmodel stelt ons in staat om met reisactiviteiten te beginnen zodra dit weer mogelijk is. Het seizoen begint later, maar kan langer duren. Voor 2020 zullen we ook de vakantie opnieuw uitvinden: nieuwe bestemmingen, veranderde reisseizoenen, nieuw lokaal aanbod en meer digitalisering.’

Klik op de infographic voor een duidelijk beeld en uitleg van de protocollen.

Touroperators
Delen:
Facebook
Twitter
LinkedIn